Reviews

Lunch- & Frituursalon Oase plaats foto
4.5
Gebaseerd op 404 beoordelingen
powered by Google
Ger profielfoto
Ger
3 maanden geleden
Nette en verzorgde snackbar met fantastische huisgemaakte snacks. Je verwacht het niet maar de koffie is echt een verrassing: ongetwijfeld de lekkerste van de hele omgeving!
L Beentjes profielfoto
L Beentjes
4 maanden geleden
Al jaren lang de beste raspatat en huisgemaakte snacks. Met topservice van Bert en Marloes.
Colette Lefevere profielfoto
Colette Lefevere
7 maanden geleden
Zeer zeer lekker en goed verzorgd
Gokhan Cankaya profielfoto
Gokhan Cankaya
9 maanden geleden
Wat een heerlijke snackbar !
Aardig personeel en eigenaar,
Zelfgemaakte kroket en Raspatat was zo lekker, ons zie je zeker terug !
Nomi profielfoto
Nomi
9 maanden geleden
Al vele malen geweest, voor zowel broodjes als snacks e.d. kwaliteit is altijd een 10!! En de service maakt het een 11. Lekkerste bananenmilkshake ooit hier ontdekt. Aanrader!
Patrick Zanders profielfoto
Patrick Zanders
1 jaar geleden
Altijd goede producten en snelle service
Dinis Kupejev profielfoto
Dinis Kupejev
1 jaar geleden
Thomas Van Doorn profielfoto
Thomas Van Doorn
1 jaar geleden
Dave Ypma profielfoto
Dave Ypma
1 jaar geleden
Gewoon een hele goede snackbar met heerlijke raspatat, lekkere saté, hamburgers en waar je lekker kan zitten. Ook de koffie en gebak zijn echte aanraders!
Gaill Goijers profielfoto
Gaill Goijers
1 jaar geleden
Gister patatoorlog besteld, kreeg alleen pindasaus🤨 geen mayo en uien bij thuiskomst.
Hotdog is niet te eten, broodje leek wel puntbroodjes, i.p.v hotdogsbroodje
Tis al duur genoeg, dus geef de klanten de beste producten
ruud romeijn profielfoto
ruud romeijn
1 jaar geleden
Nicole Mazurkiewicz profielfoto
Nicole Mazurkiewicz
1 jaar geleden
Lekker eten, Lekker ijsjes, mooi sfeer en aardig personeel;))
⃝Jeroen. Tervo profielfoto
⃝Jeroen. Tervo
1 jaar geleden
Top zaak. Beste patat en snacks van de regio. Ook lunch is fantastisch,koffie met gebak is een aanrader.
Kubilay Demirci profielfoto
Kubilay Demirci
1 jaar geleden
bovenkant. probeer de patat!
Ed Kabelwerk profielfoto
Ed Kabelwerk
1 jaar geleden
Diederik de Vries profielfoto
Diederik de Vries
2 jaar geleden
Sinds Lunchroom Oase geopend is op de Plantage zijn er veel klanten geweest omdat deze mooie gelegenheid er niet was. Iedereen is welkom en wordt keurig bediend en de kwaliteit is bijzonder goed. Eigenaar Bert zorgt voor een rustige en vertrouwde sfeer samen met zijn team.Ik raad iedereen aan om gebruik te maken van een lunch of kop koffie met of zonder gebak. Ervaar het zelf het is goed oja de zaak is altijd schoon en netjes.
Rene Muijen profielfoto
Rene Muijen
2 jaar geleden
Lekker gegeten.
Mandy Hoeben Wijers profielfoto
Mandy Hoeben Wijers
2 jaar geleden
Lekkere raspatat hamburger kroket satekroket eibal en milkshake enz.bert is gezellig en personeel vriendelijk.
engelbert leeuwerik profielfoto
engelbert leeuwerik
2 jaar geleden
Vroeger reden we er voor om nieuwe lokatie. Dacht ff snacken
Nou dat was goed klote
Eigenaar heeft het zeker opgegeven
Boeren frikandel besteld was niet meer
Sate besteld varkenshaas
Nou niks varkens haas zat lever smaak aan
Rad patat niet meer zoals vroeger
Thea Gorter profielfoto
Thea Gorter
2 jaar geleden
Heerlijke zelfgemaakte o.a kroketten bamiblokken en ook de raspatat is heerlijk
Bert Niesten profielfoto
Bert Niesten
2 jaar geleden
Uitstekende prijs kwaliteitverhouding
Gian Zijlstra profielfoto
Gian Zijlstra
2 jaar geleden
Lekkerste milkshakes van Beverwijk!
Stephan Verkerk profielfoto
Stephan Verkerk
2 jaar geleden
Altijd een heerlijke friet en vriendelijke service
Kirsten Scholz profielfoto
Kirsten Scholz
2 jaar geleden
Wilma van Egmond profielfoto
Wilma van Egmond
2 jaar geleden
Thans de Boer profielfoto
Thans de Boer
2 jaar geleden
BEN BiancaEricaNees profielfoto
BEN BiancaEricaNees
2 jaar geleden
Goed en gezellige lunch salon
andre dekkers profielfoto
andre dekkers
2 jaar geleden
Frans van der Heijden profielfoto
Frans van der Heijden
2 jaar geleden
Kom er al jaren. Altijd vriendelijk en goed eten. Net een cappuccino met een "Beverwijkse" ezelsoor genomen. Lekker buiten gezeten.
Roshni Mahabier profielfoto
Roshni Mahabier
2 jaar geleden
Het is altijd een verrassing als je ergens voor het eerst gaat zitten. De Lunch- & Frituursalon Oase heeft onze verwachtingen overtroffen. Er heerst een gezellige, ontspannen sfeer met muziek op de achtergrond. De pannenkoeken, broodje zalm, friet waren lekker. De ijskoffie is hier een aanrader, lekker romig. De bediening en de eigenaar is uiterst vriendelijk. Let op, je moet wel zelf het eten en drinken bestellen aan de bar.
Patrick Schouten profielfoto
Patrick Schouten
2 jaar geleden
Heerlijk gegeten
Alberto Breukelman profielfoto
Alberto Breukelman
2 jaar geleden
jose damerau profielfoto
jose damerau
2 jaar geleden
Simone Brus profielfoto
Simone Brus
2 jaar geleden
Oude klant van Oase, blijft goed en fijn dat er op deze locatie een terras is.
Tim profielfoto
Tim
2 jaar geleden
Prachtige zaak, heerlijke raspatat, zalige eigenaar. Alleen een minpuntje de 2 8 jarige mentale kinderen lopen door de cafetaria te rennen beetje asociaal! Voor de rest 4 sterren ! Ik kom snel weer langs
Mvg,
Teun van meer
Kevin De vries profielfoto
Kevin De vries
2 jaar geleden
Eten was lekker. Net als het personeel
Nuudje profielfoto
Nuudje
2 jaar geleden
Goed
Tom Vallinga profielfoto
Tom Vallinga
2 jaar geleden
Angelique Handgraaf profielfoto
Angelique Handgraaf
2 jaar geleden
Jakub Kundrata profielfoto
Jakub Kundrata
2 jaar geleden
Beveel je deze plek aan.
Ondřej Tvaroužek profielfoto
Ondřej Tvaroužek
2 jaar geleden
Gezellige plek, fantastische frietjes en lekkere milkshake.
Dirk Aardenburg profielfoto
Dirk Aardenburg
2 jaar geleden
kick manshanden profielfoto
kick manshanden
2 jaar geleden
Ik vond de pinda saus niet lekker bah.aldaar gegeten
Mikey Wisman profielfoto
Mikey Wisman
2 jaar geleden
Clindo Murlin profielfoto
Clindo Murlin
2 jaar geleden
Mijn lievelings snackbar al 25 jaar!
theo visser profielfoto
theo visser
2 jaar geleden
Top zaak
Maria victoria Gil profielfoto
Maria victoria Gil
2 jaar geleden
Steffan Bras profielfoto
Steffan Bras
2 jaar geleden
Blijft een top tent.
Rob Adrichem profielfoto
Rob Adrichem
2 jaar geleden
Heerlijk eten en heel vriendelijk personeel.
Marcel Dijk profielfoto
Marcel Dijk
3 jaar geleden
margot numan profielfoto
margot numan
3 jaar geleden
We hebben net een grote loempia gegeten. Ik vond hem fantastisch lekker.
Vera Schrijver profielfoto
Vera Schrijver
3 jaar geleden
Sander Vanierschot profielfoto
Sander Vanierschot
3 jaar geleden
Fijne lunch restaurant. Kwalitatief goed eten voor een nette prijs. Kranten 📰 aanwezig. Schone grote toiletten. En een terrasje! Ik ga zo weer een fijne culinaire hamburger 🍔 eten! Hulde.
Richard S profielfoto
Richard S
3 jaar geleden
Ron Janssen profielfoto
Ron Janssen
3 jaar geleden
Adriana Schoo profielfoto
Adriana Schoo
3 jaar geleden
Kwam als kind al bij de oase heerlijk. Kom nu vanuit Alkmaar nog steeds langs.
Dennis profielfoto
Dennis
3 jaar geleden
Ouderwets lekker
Tomasz Brantenaar profielfoto
Tomasz Brantenaar
3 jaar geleden
Beste Ras patat van de Kennemerland/IJmond
Ruud Doets profielfoto
Ruud Doets
3 jaar geleden
Eten is goed , de eigen gemaakte gerechten zijn ook heerlijk vooral de eibal .
Het is een heel mooi etablissement met gezellig terras.
Een echte aanrader.
Valencia profielfoto
Valencia
3 jaar geleden
Altijd lekker en gezellig. Topper 👌🏼
Max Veldheer profielfoto
Max Veldheer
3 jaar geleden
Prima zaak en na de verhuizing gezelliger geworden omdat er nu meer ruimte is met tafels en stoelen. De kwaliteit van de producten is top, zeker de huzarensalade en RAS-patat. Ik kom er al vanaf begin jaren 60 en nu ik niet meer in Beverwijk woon rijd ik er soms speciaal vanuit Heerhugowaard naar toe. Zeker als vaste klant is het leuk dat de patat nu mijn naam draagt, dus niet meer RAS-patat maar MAX-patat........
Iris Van Zijl profielfoto
Iris Van Zijl
3 jaar geleden
Had een kipburger en kreeg voedselvergiftiging.. beetje matig…
Stef De Jong profielfoto
Stef De Jong
3 jaar geleden
Fijne zaak om te eten.
Heeft de lekkerste ras patat.
Maakt veel snacks nog zelf .
Eigenaar is een snack specialist.
Kom er graag .
Thea Konings profielfoto
Thea Konings
3 jaar geleden
Vriendelijke bediening en goede sfeer.
serge roos profielfoto
serge roos
4 jaar geleden
Nieuwe lokatie en alles spik en span. Eten is goed en eerlijke prijs

Oja de koffie is te lekker
Jorrit Monné profielfoto
Jorrit Monné
4 jaar geleden
De cafetaria bevindt zit in een straat met eettentjes. De buitenkant ziet er niet echt uitnodigend uit, maar binnen is het beter. Wat meteen opviel is dat er een grote beamer aanstaan die de menukaart projecteert over dat de energie prijzen hoger zijn. Buiten dat dit enorm lelijk is vormgegeven en onleesbaar is, is het hypocriet. Schrijf dan de namen op met krijt en gebruik geen stroom voor het menu.
Het komt erop neer dat alle bedragen 10% duurder zijn om de kosten te dekken. Dat is dus prima, maar had het op z’n minst even mooi vormgegeven en daar geen elektriciteit voor gebruikt.
Dat terzijde, laten we het over de friet hebben. Mijn Mexicano droop nog van het vet en was te kort gebakken. Ook de middel portie rasfriet leek op een kleine. Dus een erg magere portie.
Het personeel was overigens heel vriendelijk.
Maar er is nog veel te winnen hier qua kwaliteit.
3/5⭐️
Jorrit Monné profielfoto
Jorrit Monné
4 jaar geleden
De cafetaria bevindt zit in een straat met eettentjes. De buitenkant ziet er niet echt uitnodigend uit, maar binnen is het beter. Wat meteen opviel is dat er een grote beamer aanstaan die de menukaart projecteert over dat de energie prijzen hoger zijn. Buiten dat dit enorm lelijk is vormgegeven en onleesbaar is, is het hypocriet. Schrijf dan de namen op met krijt en gebruik geen stroom voor het menu.
Het komt erop neer dat alle bedragen 10% duurder zijn om de kosten te dekken. Dat is dus prima, maar had het op z’n minst even mooi vormgegeven en daar geen elektriciteit voor gebruikt.
Dat terzijde, laten we het over de friet hebben. Mijn Mexicano droop nog van het vet en was te kort gebakken. Ook de middel portie rasfriet leek op een kleine. Dus een erg magere portie.
Het personeel was overigens heel vriendelijk.
Maar er is nog veel te winnen hier qua kwaliteit.
3/5⭐️
Prinses X profielfoto
Prinses X
4 jaar geleden
Hele mooie zaak met goede producten. Bert de eigenaar is heel sociaal en vriendelijk.
Wel tijdelijk 10% extra betalen, voor de hoge gas en elektra prijzen. Vind ik heel terecht.
Rona Wals profielfoto
Rona Wals
4 jaar geleden
Wij rijden om voor een patatje bij Oase!

Hier eet je de lekkerste raspatat en ook de milkshakes zijn hier zoals deze horen te zijn. Nog een pluspunt, ze serveren een goede bak koffie!
maroucha Van Der Veen profielfoto
maroucha Van Der Veen
4 jaar geleden
Top zaak! Heerlijke milkshakes, ras patat, snacks. Top bediening. Het jammere vind ik nog altijd dat ze niet bezorgen😅
Jo Lagerberg profielfoto
Jo Lagerberg
4 jaar geleden
Jaren voorbij gefietst, maar nu na de verhuizing van Oase naar de Plantage, en na meerdere aanbevelingen van vrienden toch maar binnengestapt. Wat een mooi interieur en fijne sfeer hier! Oase is een begrip in Beverwijk, vooral om de raspatat en omdat bijna alles huisgemaakt is, zoals de huzarensalade die erg lekker schijnt te zijn (heb ik zelf nog niet geproefd).
Wat ook heel prettig is aan Oase is dat de koffie erg lekker is. Sterker nog; de lekkerste cappuccino en latte van Beverwijk haal je hier :-). To go kan, maar op het terras zit je ook prima. Aanrader!

Update:
ik had hier een pistolet brie
Potver, wat tovert die Bert toch een lekkere dingen uit z'n keuken 🥳
Supervers broodje, alsof die rechtstreeks uit de bakkerij komt aangerend, met (naar wens rucola of) vers gesneden ijsbergsla, lekker veel walnoten, goede honing en dan die kaas: drie plakken brie, goed op smaak en op temperatuur, dus niet koelkastkoud maar gewoon heeerlijk romig zoals je het wenst. Denk hierbij een lollige opmerking van de chef en je zit hier heerlijk. De foto zegt genoeg, deze hang ik boven mijn bed, naast de foto van Bert 😜
Peter Admiraal profielfoto
Peter Admiraal
5 jaar geleden
Piet Jooren profielfoto
Piet Jooren
5 jaar geleden
Ziet er netjes uit jammer dat ze geen echte patat hebben voor mij dus niet
Helma Dijkstra profielfoto
Helma Dijkstra
5 jaar geleden
Fantastisch mooie nieuwe zaak, met de aloude Beste Raspatat van Beverwijk,alles altijd vers,nu na verhuizing vanaf de Arends weg,snacks,en als weer open mogen ook Lunchroom,kijk er erg van naar uit en ga zeker eens lunchen.. Gezellig.. Prachtig zaak en enorm Klantvriendelijk Personeel,maar waren. Ook niet anders gewend.
Herman Peekel profielfoto
Herman Peekel
5 jaar geleden
Geweldige snackbar/lunchroom met lekkere raspatat.
Henk Lubbers profielfoto
Henk Lubbers
5 jaar geleden
Bert heeft zijn nieuwe zaak geopend op de Plantage in Beverwijk. Erg mooi geworden. Een stuk groter dan de oude zaak. Nadeel voor mij is dat ik nu moet fietsen en de oude zaak bij mij om de hoek was. Slaatjes nog steeds uitstekend. Nieuw de smokey Hamburger zelf gemaakt en echt van uitstekende kwaliteit.
Hans Schuurman profielfoto
Hans Schuurman
5 jaar geleden
Heerlijke Ras patat. Satésaus ook erg lekker
Joanna Beentjes profielfoto
Joanna Beentjes
7 jaar geleden
De lekkerste raspatat. Al meer dan 60 jaar een begrip in Beverwijk, vroeger al heen voor een Raspatatje en een eigengemaakt ijsje toe. Hier reed je even een blokje voor om. De bordjes herinneren zich aan de goede oude tijd.
Meer beoordelingen